11 Nisan 2008 Cuma

BİR DOSTLUĞUN HİKAYSEİHer sabah;Ayni patika yoldan,Adam arkada ağır aksak,Köpeği bir adım önde yürürlerdi.İkisi de yaşlıydılar,Belki bu yüzdendi arkadaşlıklarıKimseler bilemedi.Yolda,Köpek niçin önden giderdi?Anlaşılamadı.Adam hastaydı,öksürüyordu.Ara sıra kan kustuğu oluyorduAkşamları.Akciğer kanseriymiş...Uzunca bir süre hastanede yattı.Köpek;Adamın hastanede olduğu akşamlarBir lokma ekmek yemedi.Sonra,Ağırdı,ölmek üzereydi,Konuşamıyordu üstelik,Gözleriyle işaret etmiş,Köpeğini,Sadık arkadaşını istemişti bir akşam.Kapı açılır açılmaz,Koştu hayvan dostunun yanına.Divana koyup ayaklarını,Adamın yüzünü yaladı bir süreAnlamı bilinmeyen iniltilerle....Adam,gülümsedi.Takadı kalmamış elleriyleBaşını okşadı arkadaşının,Yaşarmıştı kapkara gözleri köpeğin,Evdekiler ağlıyordu....Sonra,gece yarısıAcı acı uludu hayvan.Sabaha karşı ölmüştü adam.Hayli uzakta,Aile mezarlığında defnedildi...Artık yemek yemez olmuştu hayvan.Bağlıydı bir köşede,Çözdüklerinde uzunca bir süre sonra,Ertesi gün,Yoktu kapıda köpek...Birkaç gün aradılarBaba yâdigâri diye.Bir kız çocuğu görmüş,Mezarlıkta alaca bir köpek ağlıyormuş.Gidenler;Yarıya kadar kazılmış bir mezar görür.Alırlar getirirler hayvanı kapıyaZincire vururlar bir süre..Sonra;Uzunca bir zamandan sonraÜç ay geçince,Bir sabah,Yine kaybolduğunu görürler hayvanın.Adres artı bellidir ya,Mezarlığa gittiklerinde;Adamın açılmış mezarının yanındaKöpeği ölmüş bulurlar...O kadar sevmiş,O kadar özlemiştir ki yaşlı arkadaşını Hayvan,Yemediği için gücü yetmezMezarı kazarken son nefesini vermiş.Sevgi;Böyle güçlü bir duyguymuş meğerHenüz bizim ulaşamadığımız ufuklarda.Karşılıksız,İçten,Ve ölesiye işte.....Ben bu hikayeyi dinleyince ilk ağızdanO günden beriHüngür hüngür ağlamaktayım.Sevgi,Böyle güçlü bir silahmış meğerBen sevdim diyeBoşuna avunuyormuşum yıllardır...Hiç kimse öyle dostça Sevemezmiş dostunu meğerNOT:bir gerçek öykü olduğu için şiir tarzında yazdım ama şiir sayfasına uygun olamayacağını düşündüğüm için öyküler bölümünde yayınladım.saygılarla...
Okunma Sayısı:153


08.04.2008 18:02:33Öyküsel bir şiir olmuş, çok severim ben bu tarzı.Ve alttaki fon müziğinden olsa gerek şu anki hislerim, hikayeden etkilenmedim canım ne etkilenmesi. Olur mu hiç.Yaptın be abi yine yapacağını ne diyeyim ben sana bunu okumak istiyorum radyoda, izninle tabi.Bir de engel olabilirsem gözyaşlarıma.Sevgiler kocaman yürekli güzel insan.Ağlama sakın sen.Sevgi.Bir köpekçiğin gözünden akan ,Bir abinin kaleminden damlayan...Çok hissettim çokkFazla yoruma gerek yok.Sevgiler.

Hiç yorum yok: