11 Nisan 2008 Cuma

Adamin biri, yolda karsidan karsiya geçerken, yol kenarinda duran birkurbaga adama seslenmis: - Hey, arkadas. Ben çok güzel bir prensesim. Beni öpersen yine prensesolacagim. O zaman herkese "Bu cesur adam beni kurtardi" derim. demis. Adam, kurbagayi eline almis, gülümsemis ve cebine koyduktan sonra yolunadevam etmis. Bir süre sonra yolun kenarina çömelmis, cebinden kurbagayi çikarip avcunun içinde tutarken, kurbaga adama: . Inan bana, ben gerçekten çok güzel bir prensesim Beni öpersen, seninlebir günümü beraber geçiririm. demis, yalvararak. Adam, yine gülümsemis ve kurbagayi cebine koyup yolunadevam etmis. Bir süre sonra yine yol kenarinda durmus ve cebindekikurbagayi çikarip onu seyretmeye baslamis. Kurbaga adama yalvaran birsesle:- Ne olur beni öp. Ben bir prenses olunca, söz veriyorum seninle bir yilberaber olacagim. Hem de ne istersen yaparim. demis. Adam yine gülümseyerek kurbagayi cebine koymus. Yoluna devamederken kurbaga cebinden çigliklar atarak bagirmis: - Be adam! Beni niye öpmüyorsun. Öpünce çok güzel bir prenses olacagim.Neden bana inanmiyorsun? Bunun üzerine adam cebinden kurbagayi çikarip yüzüne yaklastirmis vegülümseyerek: - Ben bir bilgisayar programcisiyim. Bir kiz arkadasa ayiracak pek zamanimyok. Ama "konusan bir kurbaga" çok hos...

Hiç yorum yok: